ozgesahiiin Kizlar kullanan var mi sararmasina ne iyi gelir sirke ve karbonatla suda kaynattim ama fayda etmedi
JackDaniels ozgesahiiin kesinlikle kimyasal deterjan kullanmayın. Özellikle plastik kısmından arındıramazsınız. Emzik biberon temzleme deterjanı kullandınız mı hiç?
Melikemlk ozgesahiiin benimde sarardı bence deterjndan vs değil. Kullandıkça diye düşünüyrm gerçi bnm kullndığım tanıdıktan alma 5 6 senesi var. Süt sağma makinansının biberonu benim bahsettiğim
JackDaniels ozgesahiiin ben o şekilde deterjanla kullanıyorum hiç sararma yapmadı. Hatta bazen biberonun içinde mama sabaha kadar druyor gece kalkıp yıkamıyorum. Ona rağmen sararmadı deneyin isterseniz hem içerikleride temz oluyor
Alya88 Vallah aynı biberon kullanıyor ve başından beri bebek deterjanı ile temizliyorum faydası yok sararıyor galiba bir çözümü yok
lilosbebek 10sare ben hep cam kullandım şimdi bu sararınca bi geldiler ama kullanmicam artık cam en mantıklısı