emation55 Bebeğim 6.5 aylık yarınları gayet iyiydi verdiklerimi bayağı yiyordu hatta lorlu yumurtalar püreler hepsini güzel yiyordu bir haftadır ağzını kilitliyor açmıyor neden olabilir hep böyle mi olacak anlayamadım
Mariposa emation55 o kadar yemesi normal degil bence ya. 6 aylık sonuçta. Tadımlık birseyler veriyor olmanız lazım en fazla yoğurt, patates ,havuç vb sebze çorbası bir kaç kaşık.
Nevolizm emation55 diş çıkarıyor olabilir o dönemlerde böyle oluyor bazen üzülme duzelicektir annesi 💕…
EsmaAtlas emation55 yemek yemiyorsa sütlü pirinçli kaşık maması ile başla sanki tadıma yeniden başlamışsın gibi