Yorgunanne07 Eşimin en sevmedigim özelliği çok arkada s canlısı bir arkasını sevdimi tamam herşey yapar onun için ikincisi de çok eli açık bu yüzden asla birikim yapamıyoruz 😑
Aymiraaa Yorgunanne07 kaynanam eşim için bi yanı İpek bi yanı köpek derdi gerçekten öyle 😂 ikizler insanı çok zor bi yaptığı bi yaptığını tutmaz fln ama gel gör ki sevdik işte napalım 😂😂
Kelebek1407 Yorgunanne07 eşim ikiz burcu değil ama anlattığınız gibi çok arkadaş canlısı ve eli açık 😏😊
Seselif Yorgunanne07 ikimizde ikizleriz cok eğlenceli bi yaşantımız var arkadas dost tabiki candır😄🙏🤗