Berenkooommm Rozalya kabin boy öneririm hem oturmalı hem yatmalı oluyor bizimki çok hafif civilden almıştık
bikerem Rozalya chicco liteway plus kullaniyorum. Dogdugundan beri. Yedek olarak casual kullaniyorum o da baston tam yatar
Eymencvk Rozalya 1 aylık ise baston çok doğru olmaz ama bastonların kabin boy olanları var aybı zamanda puseti var yanında öyle alabilirsnz 5. Aydan sonra pusete pek sıpmıyorlar zaten 🥲🥰
Atesduygu Tam yatar bastonlardan aldım harici aldığım puseti sabitliyorum hem yüzü bana dönük oluyor hemde bebeğim rahat oluyor bel kemiği gelişmediği için oturur pozisyonda olması sakıncalı ve bebeğiniz kayabilir arabadan
Berenkooommm Asyemur https://www.google.com.tr/search?q=baby+force+bebek+arabası&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sivn&sxsrf=ALeKk00IJKEKOn7QkXVOJClZbY_g4K0F3g:1625407529524&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjX-6XzysnxAhXHg_0HHXM0CCQQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=622#imgrc=Lj0P2S8poYSuSM ben 300e almıştım ne kadar çok pahalanmış