kızlar happymoma ne uygulamadan ne forumdan giremiyorum sıkıntı var o yüzden buraya yazmak istedim. dün testte yumurtlamayı gördüm bugün catladı mi diye yine test yaptım normalde biraz siliklesmesi gerekmez miydi aşırı siliklesmis belli belirsiz bu ne demek yumurtam catlamadi mi yani