zumranaz20 Bebeğim çok az kilo aldığı için hemşire başlamamı uygun gördü bende a101 den 200 gram kutuda olanlardan aldım Aptamil1 ama kokusu balık kokusu balık yağı gibi bu normal mi ?
elifilyas2208 zumranaz20 öle yani kokusu bana normal geliyo belki alışkanlık oldu. 😊Eczaneden 900 gr olanlardan da alabilirsin cnm ona göre daha uygun olur hemde uzun süre gider
leynanin_pembemantosuu zumranaz20 gayet normal her mama markası kokuyor içlerinde balık yağı olduğu için
Minikmucizemmmm66 zumranaz20 bende kullanıyorum canım 20 gün oldu başlayalı ilk başta kabız yaptı bebeğimi ama şimdi düzene girdi 3 gündür benim bebeğim de kilo almıyordu en çok kilo aldıran da aptamilmis 20 günde bir kilo aldi
Ayazinannesi3001 zumranaz20 Ben Aptamil kullanıyordum ama çok gaz uapti bebeğime . Bebelac kullanmaya başladım. Tavsiye ederim.
Atesduygu Biz 2 aydır kullanıyoruz bebeğim 5. Ayına girecek kokusu öyle ama bebeğim rahatsız olmuyor marketlerden eczanelerden aldık çok pahalı trendyolda 1.600 gr indirimde şuan 202 tl olması lazım o şekilde alırsanız daha karlı olur
Atesduygu Atesduygu kakası 3 günde bir olabilir ve anne sütündeki cıvıklıktan bir tık koyu olabilir korkmayın