Kızlar bebeğim 50 günlük. Emziriyorum. Devamlı bi sancısı var gce gündüz hiç durmadan çocuk kıvranıyor. Bazı akşmlar krize giriyor acillik oluyoruz öyle böyle bir ağlama değil. Lavman yapıp yolluyolar o zaman bile düzelme yok çocukta. Acaba laktoza anne sütünemi alerjisi var anlamadık. İdrar yolu temiz çıktı. Gazı var devamlı tamam ama gazını çkarsada aynı hep kıvranıyor.