Nargizz11 acele etme bacım yavaş yavaş gider hayırlı olsun bebeğin normalmi sezeryan doğummu normal doğumsa karnını sıkıca sarabilirsin ben çok faydasını görmüştüm.Ama seseryanda yapıcak bişey yok bir ay sonra toplamaya başlıyor yavaş yavaş yani bende öyle olmuştu herkesin bünyesi farklı tabi