Azsekerlikahve https://www.hizliresim.com/fy3rksc allah aşkıma şunu ne yaptıysam çıkaramadım. Fönle ısıttım daha da yapış yapış oldu.. nasıl çıkar bu lanet yapışkan? Bilen varsa yazsın lütfen
fatosd36 ayazasaf solvent süper olur ama çok pahalı bi madde büyük fabrikalar kullanıyor mürekkep açılıyor aynı aseton gibi bişi evde aseton varsa bi deneyin
Azsekerlikahve hicpismandegilim kapının önüne soğuk girmesin diye sünger yapıştırmıştık hazır bi ürün ama iğrenç bişey. Biz kışın iki odayı yakmıyoruz da soğuk geliyodu bunu yapıştırdık
hicpismandegilim Azsekerlikahve Aseton varsa bi denesene benim camda vardı böyle yapışkan anında çıkarmıştı
Berenkooommm Azsekerlikahve daha dün çıkarttım bizimde vardı eşiklerde asperox döktüm beklettim elimle bile ovalayınca çıktı hemen