kızlar yarın rota aşısına gidicez 3 aylık oldu bebeğim. ağızdan verilen bir ilaç olduğu için endişeliyim bebeğim aşırı kusan bir bebek tok mu yoksa açmı götürmem lazım tok götürürsem ağzını açmaz zorlarsak kusarsa boşa giderse ilaç pahalıda birşey napmam nası gitmem lazım bide ateş yapıomu calpol veriliyormu öncesinde