Zehra-13
Bizde de B12 eksikliği vardı yalnız bize ampul verildi. Aylıkken 5 gün bacaktan yapılıp, 1 hafta sonra da içirmiştik. Geçen tahlil verdiğimiz zaman da düşük çıktı. Yine aynı şekilde ampul verildi yalnız bu defa sadece içirdik. Ezelden kilomuz düşük. B12nin kiloyla alakalı olduğunu sanmıyorum Böyle bir bilgi verilmedi bize