Merhaba arkadaşlar, doğum yapalı bir ay oldu Şuan bebeğimi hem mama hemde anne sütü ile beslemeye çalışıyorum. Doğum yaptıktan sonra hemen emziremedim sonrasında sürekli pompa ile sağdım daha cok tek göğsüme yüklendim ve Şuan diğer göğsümden sadece on onbes damla süt anca geliyor sağdıgımda diğer göğsüm daha büyük görüntü olarakda. Sütüm sanırım geri çekilmiş diye düşünüyorum ne yapmamı öneririrsiniz geri gelir mi yetmediği için üzülüyorumda cünkü acıkınca ortalığı yıkan bir bebek mama yapana kadar cok ağlıyor danısıp bir fikir almak istedim🙏🏻