Baston araba alacağım için satıyorum evim bayırda ve asansörsüz olduğu için eşim olmadan bi yere çıkamıyorum yoksa çok memnunum kırığı çıkığı çiziği yoktur geçen sene ekimde e bebekten sıfır alınmıştır 1600₺ bırakırım pusetsiz kendi şu an pusetli 2700₺ Kargo alıcıya aittir ben bebek kucağımdayken tek elimle kapatıyorum ama açamıyorum 😂 alana şimdiden hayırlı olsun iyi günler gri renkte