Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğundan beri emmeyi reddediyor su sadece uyku sırasında emdiği için yanına yatıp emziriyordum bu da alışkanlık oldu 8 aylık olduk hala aynı emsede emmesede emzik niyetine meme ağzında uyuyor yanından kalkıp arkami dönmemle uyanıyor bu durumdan çok sıkıldım hiç bir iş yapamıyorum bir yere gidip uyutamiyorum kendi kendine yatmiyor nasil değiştirebilirim tecrübeli anneler yardım 😣