Aselikra27 Bizim de kilo alımımız düşüktü 5.5 aylıkken tadımlara başladık. Her besini 3 gün kuralı ile önce yoğurt, sonra kabak, havuç, patates, bezelye, brokoli, kapya biber tattırdım. Meyvenin tatlı tadına çok alışmaması için armutu, elmayı azar azar tattırdım. Şimdi 6 aylığız; tarttrdığım tüm sebzeleri karıştırıp püre yapıyorum. Arada bir arpacık soğan ve bi diş sarımsak haşlayıp karıştırıyorum. Sen sen ol zeytinyağını pürelerde eksik etme ve yiyor diye sakın fazla yedirme kabız oluyorlar 😪 meyveleri yoğurtla karıştırıp veriyorum genelde ben. Bir de labne yaptım evde, sabah çeyrek yumurta ve labne ile kahvaltıya alıştırıyorum. Belki fikir olur. 😊