durununannisi__08 Doktorum mamaya baslayalim dedi 4 aylio kizim bu ay cok az kg almissiz hangi mamayi tavsiye edersiniz
NefesMaviDeniz durununannisi__08 Hipp marka önerdi bizim doktorumuz. Hem gaz yapmaması hemde organikliği açısından..ikiz bebeklerimiz doğduğundan beri kullanıyoruz çok memnunum. Bebeklerimiz 4.ayına geldiler🐣🐣
Caganefe_3 durununannisi__08 Ben başından beri Aptamil kullandım bebeğim 6 aylık gecelerde bir ecza deposu müdürüyle tanıştık içeriklerini çok iyi biliyor mamaların anlattı en iyisi sma dedi mutlaka amae kullanın dedi sizde bir arastirin isterseniz tabi
Rbulgen durununannisi__08 canım bir kaç mama denedim sma ishal yaptı evolvia kabız yaptı aptamil aşırı gaz yaptı en iyisi gerçekten hipp organik combiotic memnun olanıda çok zaten
Damla_eflin durununannisi__08 Hipp Tavsiye Ederim Oglum 1 Ay 22 Gunluk Aptamıl Denedim Gaz Yaptı Bebelac Demedim Gazdan Yatamıyordu Simdi İse Hip Icırıyprım Memnunum Ama Bebegım Mama Icmek İstemiyor Malesef
1mervetezer Benim de kızım 4 aylık oldu ve dün kilo alımı yetersiz olduğu için mamaya başladık.Bebelac gold önerdi.Tadına baktım vermeden önce güzeldi😀Gaz vs gibi bi problem de olmadı içti.
yusufum- Sma kullandım 2 3 kere de şu sıralar aptamil deniyoruz bazen mama içmek istemiyor ama sma geri donucem gibi
Canberkveannesi Sma kullanıyorum gaz ve kabızlık yaşamadık hipp kabızlık yapti aptamil gaz yaptı sma dan cok memnunum kilo alimida cok güzel tavsiye ederim