Oyku2045 Bebeğimi emzirdim tam gazını çıkartmak ıcın kaldırdım baya su gibi kustu ardından gazını çıkarttırdım ve bu sefer baya süt kesiği olarak kustu bu neden olabılır acaba son 3 gündür böyle gibi kusmamız bu kadar fazla degıldı
Atesduygu Oyku2045 emzirmenin hemen ardından gavisconu verin direk gazını çıkartmayan kaldırmayın ve yatırmayında hafif yayık şekilden tutun biz bu şekilde atlattık daha memedeyken kusuyordu bebeğim
Atesduygu Oyku2045 ben şurup kaşığının bi tık fazlasını minik su biberonuna koyuyordum emzirdikten sonra direk biberonu veriyordum biberona alışır diye düşünmeyin 2 saniyelik bir olay 2 buçuk aylıkken verdim şişe bitene kadar kullandık daha gerek kalmadı şuan 5 aylığız
Tmc__00 Benim bebeğim de iki buçuk aylık çok kusuyor yedirdik ten sonra yatırıp sonra gazını çıkarıyorum ama yine kusuyor günde üç dört kere üst değişiyoruz ne zaman bitincek bu kusmalar