Doğum kontrol hapıyla bebek tedavisi görenler var mı veya bu konular hakkında bilgisi olanlar yorumla bekliyorum ikinci bebeği istiyorduk ama olmuyordu pko teşhisi konuldu doktorum Doğum kontrol hapı verdi iki kutu iki ay kullanılacak şekilde Haziran ayını kullandım bitirdim Temmuz ayının ilacındayım Haziran ayının 19 nda adet olmaya başladım ve hala kesilmedi ilk defa böyle birşey yaşıyorum ilaca bağlıyorum doktorumla konuştum hastaneye gelip bakmamız lazım dedi ama biz ilçedeyiz uzağız iznimiz Yok şuan gitme durumumuz yok ilaca devam et dedi ve primoulut iç ek olarak dedi bugün içtim ama bi kesinti olmadı neden böyle oldu anlam veremedik 🤷♀️