Merhaba 6,5 aylık kızım var. Normalde gece bir iki kere kalkar meme emer yatardı. saat 11-12 gibi uyurdu ama en azından gece duzenli uykusu vardı. Bir haftadir geceleri saat bası canı yanıyormuş gibi ağlayarak kalkıyor sakinleşmiyor .gündüzleri miz miz ama gece gibi ağlamıyor.zorda kalmadıkça ilac taraftarı değilim ama mecburen iki gece fitil atmak zorunda kaldım. 4 gün önce doktora da götürdüm birseYi yok. Dişlerde suan gelmiyor dedi. Belki dis icin hareket başlamıştır o rahatsız ediyordur diyor. Yarın sabahtan tekrar götüreceğim kan tahlili idrar vereceğim.( zaten kan verecektik rutin değerlere bakmak
icin) Böyle bisey basına gelen var mi?