Emneft Sehertosunn ben sarılıgı gectıkten sonra hıc kaldırmadım kendı kalkmaya basladı zaten 1 ay kontrolunde hemşireyede sordum kaldırayım mı dıye gerek yok kilo alımı cok iyi kendı kalkar zaten dedı
minnosum25 Sehertosunn iki saatte bir kaldrmaniza gerek yok demişti doktormz uyanyor zaten acıknca o zaman verrsn demişti
Jument Sehertosunn ben hiç 2 saat kuralına uymadım.. acıkınca kendisi uyanıyor zaten.. en geç 3 saatte bazen de 2 saatte Bi emmek için uyanır..
Sehertosunn minnosum25 Emneft Ya uyuyo zorla Uyaniyo bende ac kalir mi acaba diye endiseleniyorum. Doktora da soramadim kontrolünde unuttum.
mlkalken Sehertosunn bence yazın ne kadar bol emse iyi 2 saat değilde 3 saat yapabilirsiniz ben şahsen emziriyorum yoksa 5 saatte uyanmıyor uyandırmasam
Lino Benim doktorum 40 ı çıktıktan sonra sarılık da tamamen bitmişti artık emzirmek için uyandırma 5 saate kadar uyuyabilir ama 5 saati geçmesin dedi. Bebeğim de gece emdikten sonra 4-5 saat uyuyo zaten acıkınca kendisi uyanıyo
zeyzey77 Sehertosunn Bebeğin durumuna bağlı. Bebek aciktigini anlayıp kendisi uyanana kadar uyandırıyorsun
minnosum25 Sehertosunn normal 4-5 saate kadar uyuması izin verin uyusun uykusunu almazsada huzursuz olur ayrıca sizde dinlenemezsiniz yeterince