Arkadaşlar merhaba benim 2,5 yaşında bebeğim var artık çalışmak istiyorum eşim zor yetişiyor ihtiyaçlara asıl mesleğim tıbbi sekreterlik Ankara da oturuyorum yardımcı olabileceğiniz önerebileceğiniz şu anda alım yapan tıbbi sekreter arayan yerler varsa lütfen yardımcı olur musunuz duacınız olurum