Prensessannemm Duşakabinin içine tel raf takın şampuanları oraya koyun. Kirli sepeti elbette var, yani çıkardığımız kirlileri başka nereye koyabiliriz ki? Ardiye olarak kullandığım ayrı bir odam var orada dolaba bütün deterjan vs temizlik ürünlerini koydum. Eğer o oda olmasaydı banyoya 5 raflı ve 1 çekmeceli ince uzun dolaplar var onlardan alırdım, almayı da düşündüm ama gerekli değil. Lavabonun üstüne iki kapaklı aynalı dolap aldım, diş fırçası, macun, yüz kremleri vs hepsi orada duruyor. Kapının arkasında da bornozlar için askı var. Ayrıca mop askısı alıp duvara monteledim, mop ve silgiyi taktım