29 haftalık doğdu kızım, düzeltilmiş yaşa göre başladık ek gıdaya. Yani aslında hemen hemen 8 aylıktı. Ama 2 ay geriden geldiği için doktorumuz öyle öngördü. Zaten çok erken başlatma taraftarı olmuyor doktorlar, eğer bebeğin kilo alımı iyiyise 6. Aydan sonra başlatıyor ek gıdaya.