Jument asz ha yırtarak miı çıkartıyorsunuz bende külot gibi indireceğiz saniyordum gerçi iki türlü de yapılabilir o zaman. Anladım. 👍
Melekkerem Anne12345 bende yıkıyorum genellikle geçen az yapmıştı alayım dedim her yer kaka oldu afedersiniz napacagmi şaştım hiç sevmiyor 😪severler mi acaba bir süre sonra
Anne12345 Melekkerem vallaha sırf şu alt değiştirme derdinden dolayi gelecek ay 20 aylık oluyor acaba tuvalet eğitimine mi başlasam diyorum yoksa böyle çok zor
RuzgarMommys Bende 1 haftadır kullaniyorum Yazliğa gelince aldim e bebekten GOON marka 4 numata tam kalip oldu güzel tavsiye ederim fiyati da makul.
g-k-s0212 Sedonay yok yok kullanışlı o anlamda da 🥰 bende bir kere hatalı bantsız çıktı sinir olmuştum ama diğer aldıklarım hep bantlı
Acelyaooacelya Jument oglum cok hareketli curt cirtlı bez kullanmak cok zor. Bu gune kadar goon baby turco ve de minies denedim. Goon haricinde dıgerlerı nene memnun kaldım. Cok buyuk rahatlık
Anne12345 Jument çıkarırken her iki kenardanda yirtiyorsun cok da rahat yırtılıyor. Yani kilot gibi aşağı indirerek çıkartmazsanız bulaşma olmaz merak etmeyin 😊