Merhaba anneler
2 gundur huzursuz bı oglum var 4 ay 22 gunluguz geceleri uyumuyordu hep bi aglama bugün ortaya çıktı sabah kalktigindan beri bı hapşırma arada öksürük deminde burun tıkanıklığı başladı hırıltılı burnu ateş 37de calpol verdim babamız işten gelene kadar idare edelim diye hastaneye gidicez
Bu arada oğlum sadece mamayla besleniyor acaba ıhlamur falan veriliyor mu hiç verdiniz mi böyle bitki çayları bebeğinize hasta olduğunda yada farklı tedavi yontemleriniz varsa söyler misiniz