Hanımlar şu an annemlerdeyim ve burda sadece bir tane devlet hastanesi var onun dışında özel felan yok kolay kolayda serum yapmıyorlar ve aşırı kalabalık oluyor hep🤦🏻♀️
kızım grip olmuştu ilaç kullandık ama bugün baya öksürüyor ve bademcikleri de şişmiş hafif doktora götürmesem bişi olur mu ? Başka bir şeye dönüşmesinden korkuyorum .