Papatyaninannesii Alerjiden süphelenen her aileye yazıyorum. Mutlaka test yaptırın cocuk doktorlarında zaman kaybetmeyin.
Eğer alerji doktoruna yönlendirme yapmazlarsa özel hastanelerde kandan alerjiye bakılıyor, dış laboratuvara gönderiyorlar .
benim kızımda da şikayetlerimiz aynıydı . 4bucuk aylıkken bir kere kanlı kaka yaptı devamı gelmedi . Vucudunda döküntü egzama hiçbir seyolmadı. sürekli kaka tahlilleri falan diyet derken cok zaman kaybettim. Cocuk doktoru bana süt ve süt ürünleri diyeti yaptırdı meğer susam ve yumurta alerjisi varmış. Yumurta deri testinde, susam kandan belli oldu.