Mefeannesi kimseyi dinlemeyin en güzeli gidin doktorunuza danışın sizin için ve bebeğiniz için en doğru kararı o verir. Kızım 3 aylık doğduğundan beri hem mama hem meme besleniyoruz herhangi bir sıkıntımız yok çok şükür. Şu mama kötüdür mama vermeyin diye diye çocuklarınızı aç bırakmayın arkadaşlar, öyle bir şey yok.