Merhaba arkadaşlar. Depresyonda olduğumu hissediyorum farkındayım fakat bir haftadır herşey kat be kat arttı. Gözlerim anlık bulanık görüyor,uyanık olmama rağmen uyuyo gibi hissediyorum. Gün içinde hiç bir şey yiyemiyorum ne görsem midem bulaniyo Çarşamba günü psikologa gidicem inşallah ama böyle hissetmek 😶 yaşayan var mı acaba böyle uyuyor gibi hissetmek falan 🙄