Hanımlar bizim oğlan artık gün içinde 3 saat uyanık kalıyor. Sonra uyumak istiyor. İki saatte uyuyor. Böylelikle günü 2 uykuyla bitiriyoruz. Benim gibi iki uykuya erken geçen anneler var mı? Daha erken yatirdigim zaman kiyametleri kopartiyor ve kesinlikle uyumuyor.