mombeto bizde bebek kamerası var sesli ayrıca kendim duymama rağmen telsizden de duyuyorum daha doğmadan almıştım ebebekten hala kullanıyorum gece kalkınca odasına girmeden telefonumdan bakıyorıum mesela öyle birşey kullanabilirsiniz ⚘ uyku olayınıda rutinle yapmıştık biz tüm günümüzü planlamıştık. Şimdi tabi büyüdü plana göre yapmasakta aynı saatte yatıp uyuyor . Darısı size 😇