sevgi88 4. Ayda tadımlara doktor yönlendirmesi ile başladık. Başlangıçta miktar oldukça küçük olduğu için bebeğinize ek fayda sağlamaz. Doktorla görüşüp gerekirse mama takviye ederek ek gıda için liste isteyebilirsiniz. Ek gıda konusunda o kadar çok post görüyorum ki herkes, her doktor çok farklı uyguluyor. En güveniliri yine bir doktorun listesi bence. Örneğin bebeğimde alerji olduğu halde hem çocuk doktorumuz hem alerji doktorumuz 3 gün kuralını sadece alerjen ürünlerde uygulattı. Kabak, havuç, patates vs de kural uygulamadık. Bizim çocuk doktorumuzun tarzı 4. Ayda ek gıdaya başlamak yönünde ama sağlık bakanlığı 180 günden sonra uygun görüyor. Çok çok farklı uygulamalar var.