Narmin20 Selam kizlar. Bebegim yataktan dustu. 1 yasi var. Alni sisti, morardi, kizardi biraz da.😞 Uyudu sonra. Buz cok tutturmadi ama. Sisliyi fln gecer mi? Korkuyorum😔
Gizemensar Narmin20 uyutmasaydiniz daha sağlıklı olurdu siz yinede gözlemlerini gözlerde kayma gibi şikayet olursa acile gidin başı sismisse buz tutun indirir hemen benim oglumda kac defa düştü anlatamam 15 aylik şimdi.iniyor kendisi yatağından insallah bir sey olmaz geçmiş olsun
Ayseee27 Narmin20 vurduğu yere hemen metal para bastırmıştım çok az şişlik geçmişti ağlasada koyuyordum mecbur birazck
Elfkyc Narmin20 cok geçmiş olsun inşallah bısey olmaz Allah’ın izniyle ıkı gün önce benımde bebeğim düştü yataktan cok kötü oldum 3 bucuk aylık dönmelere başladı su sıralar nasıl oldu anlamadım kafasını vurdu arka tarafını şişti ıkı üç saat uyutmadı sonra da uykuya dalamadı zaten cok gözlemledim kusma gözlerde kayma falan olmadı Allah’ıma şükür bi kaç saat sonra da moreli yerine geldi güldü oynadı konuşmaya çalıştı bizimle ama cidden cok kötüydü inşallah bısey çıkmaz sonradan 😔 Allahım tüm yavrularımızı korusun
Narmin20 Elfkyc chok tesekkur ederim🙏🤲 size de gecmis olsun😔 Bisey olmaz insAllah. Aminn, Allah tum bebekleri korusun🤲🤲