Ya biz de 14 aylığız aynı durum var. Yemek yememeye başladı, zaten bu aya kadar bir dilimiz bile çıkmadı hala dişimiz yok. Herşeye ağlar, geriye doğru atar kendini. Telefon olmadan yemek yemez, olsa da bi iki lokma yer bırakır. Elinden bişey alınca çığlıkla ağlar. Erken mi girdik sendroma anlamıyorum ki 😢