Oğlum 14aylık ayağa kalkıyor sabit Bi yere tutmadan ayakta durabiliyor, kenarlara tutarak ilerleyebiliyor ama sürekli kucak istiyor beni hem çok yıpratıyor hemde o tembelleşiyor. Ne yapacağımı şaşırdım aynı dönemde olan anneler sizlerde durumlar nasıl ne yapmalıyım? Ağır birde taşımakta çok zorlanıyorum bu sıcaklarda hele çoook zor kan ter içinde kalıyorum😭