Irmak21 merhaba o ayda tek uykuya geçti ama benimki sabah 8/8.30da kalkıyordu o yüzden 10 da uyutamıyordum. Ben öğlene kadar bekletip 12 de uyuttum. 15 aylıkken sabah 6 da uyanmaya başladı bu sefer iki uykuya döndü. Şu an 18 aylık sabah 6 da uyanıyor ilk uykuyu 10 da uyutup 11/11.30 gibi uyandırıyorum. Sizinki daha küçük siz 9.30 gibi uyutup 10.30/11 gibi uyandırabilirseniz 2. Uykuyu 15.30 gibi uyutup bir saat kadar uyursa akşam da 9/9.30 gibi uykuya geçer. Doktorlar asıl önemli olanın gece uykusu olduğunu 9.30 u geçmemesinin daha iyi olacağını söylüyor. Gündüz uykusundan uyandırabilirsiniz uyku eğitmenleri de öyle yapıyor