Merhaba arkadaşlar 21 haziranda skar gebelik nedeniyle 6 haftalıkken kürtaj olmak zorunda kaldım. O günden beri kanamam hala devam ediyor 13 gün oldu ama çamur gibi kanama var hala. Kürtajdan 5 gün sonra muayene olduğumda usg de parça görülmedi. Ama beta 2800 küsürlerdeydi. Üç gün sonra gene kan verdiğimde 2200 küsürlere düşmüştü. Sorum şu;
- Parça kalması nasıl belirti verir?
- Kanama böyle kaç gün devam edecek?
- Beta kaç günde düşüyor?
Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim. Emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum, soğan suyu içmeye başladım bugün. Başka önerileriniz varsa uygulayabilirim. 😊