Musam mamayı değiştir ben aptamil kullanıyordum hatta gaz yapıyordu bende hipp mamasına geçtim şuan çok iyi çok şükür kendi gazını çıkarabiliyor kakasını rahat bir şekilde yapıyor biraz pahalı ama tavsiye ederim tek sorunumuz şuan uyku ve bilinmedik bir huysuzluk