Taze_anne33 Evde inan bana sana yemin ediyorum çok çok çok hızlı kilo alıcak. Neden biliyor musun? Hastanede beslemeyi unuttuklarını düşünüyorum ben. Benim ikizlerim var, 25.gün taburcu olduk hastaneden, biri 1700 gr doğdu 1770 gr ile taburcu oldu, diğeri 1595 gr doğdu 1700 gr ile taburcu oldu ve 2 gün sonra kontrole götürdüğümde ilki 180 diğeri 120 gr almıştı bile sadece 2 günde. Neden beslemeyi unuttuklarını düşünüyorum hemen söyleyeyim, epikriz raporlarını inceledim bebeklerin, gün gün bilgiler yazıyor. Bazı günler +70 gr almışken, ertesi gün ya hiç almamış ya da o 70 gr’ı vermiş olarak kayda geçiyordu. Hele bayrama denk gelmişti o dönem bayram boyunca hiiç tartmamışlar, Allah bilir beslememişlerdir bebeklerimi 🥺 çok şükür ki doktora yalvardım lütfen dedim evde daha iyi bakacağıma eminim kendime güveniyorum dedim, hemşireler de doktora benim başarabileceğimi söylediler, öyle taburcu olduk. 1 aylık olduklarında 2 kiloyu geçmişlerdi bile