E-ANNE aaa İbufen D bu canım . Ateş ,grip, diş ağrı, diş çıkarken,kulak ağrıs vs bunun gibi ağrılara falan da içiriyorlar ağrı kesici bu. Çilek kokusu vardı dimi ? Ben de buna benzer bir ilaç içiriyorum . İbuprofen adı bizimkinin. Ve bizimkinin de kokusu çilek kokulu olan şurup. Bunları Türkiye’de satmıyorlar