nurelem sen iyimisin ben ne diyorum bize satan firmada hava aldığını söylüyo abdest geçiyo diyo ben manikürcüyüm yıllardır bu böyle biliniyo mesela şöyle düşün normal ojeyi sürdüğümüzde bir müddet sonra tırnak sararıyo çünkü hava almıyo ama kalıcıyı 15-20 gün tırnakta tutuyorsun bi çıkarıyorsun tırnak eskisi gibi beyaz burdanda anlayabilirsin. Git başka yerde polemik yarat