Kızlar kızım 6/20 günlük. İlk zamanlar bi kac sefer kullanmistim sorun olmamisti. Simdi tekrar denemek istedim ek gidaya gectik. Ne zaman biberonu versem ısırıyor tatli birseyler de sürdüm karpuz suyu yada az yedigi mamasindan sürdüm ucuna yok emmiyo dişliyor başka nasil bir yol bulabilirim ?