Özel doktora götürüyorum bebeğimi yeni. Bi doktora başladık doktor her gittiğimiz de hadi Bi resim çekinelim diye resim çekiniyor bebeğimle dünde girdim instagramına bebeğimi paylaşmış aşımızı olduk diye halbuki biz aşı fln olmadık neden öyle paylaştı anlamadım eşim de çok kızıyor neden sürekli resim çekiniyo bizden izin almadan diye ben utanıp hayır çekinme diyemiyorum