Bizde de 4 ay bitti :) 2 gün sonra sağlık ocağında boy kilo ölçümüne gideriz inşallah, normalde 5 dk da bir emzirsem emen bebe bir haftadır bazen memeye yaklaştırdığımda çığlık çığlığa ağlıyor genelde 4. ayda annelerin yaşadığı bir durum galiba o yüzden çok ısrar edip kafaya takmıyorum eninde sonunda düzelir inşallah aç kalcak değil ya :)