Smyra58 odasını doğumdan sonra mı ayırdınız? Eğer öyleyse keşke doğumdan önce yapsaydınız. Eve bir bebekle geldiniz ve onu başka odaya gönderdiniz. İçerlemiştir. Kızınızla daha çok vakit geçirip oyunlar oynayın. “Baban şuan müsait değil, ben değiştirebilir miyim altını?” Diyin. İkinci bebeğiniz çok küçük fazlasıyla ilgilenmek istiyor ama kızınızda daha bebek sayılır. Onunla vakit geçirdikçe eminim unutacaktır üzülmeyin🌺