Acillll..
20 günlük bebeğim var 7.gunde göbek bağı düştü ama hala kurumadi iyilesmedi göbek deliği. Kanama yok çok şükür sadece sıvı akıntı var acaba enfeksiyon mu. Ne yapmam gerekiyor batikonla pansuman yapıyorum ama bi gelişme yok😔😔 önerileriniz nedir canım anneler🌺