Eylulsmom16 Merhaba herkese biontech aşısı olup emzirenler bebeği haftasına ateşlenen oldu mu neler yaptınız? Kızım 24 saattir ateşli düşüyor ilaçla etkisi bitince yine çıkıyo acaba aşıdan ateşlendi mi diye dişümdüm dr götürdüm ama acil bakmadı maalesef 😞