meraklibiranne Kızlar sizin bebekleriniz uyanınca kendi kendine oynuyor mu bebeğim 45 günlük uyanır uyanmaz bağıra bağıra ağlamaya başlıyor iki dk kendi kendime oynuyum demiyor
Tazeanne2323 meraklibiranne oğlum 4 aylık hala uyanınca kıyamet koparıyor sanki çölde tek kalmış aç koymuşum bende kendi kendine oyanasn çok istiyorum ne zaman olacak
Papatya03 meraklibiranne 2 aydan sonra kendi kendine yetinmeyen başladı yani etrafı seyrediyor avizeler tablolar fln etrafı izlemeye başlayınca aktif olarak kendi kendine çok sıkılmıyor ama bir süre tabi sonra gene sıkılıyor değişiklik istiyor
Aybersa meraklibiranne 45 günlük bebek kendi kendine ne oynasin🤭 13 aylık hala bıraksan ağlar kalktığında😂❤️
KutayinAnnesiii 4 aylık olacağız biz de ağlayarak uyanırız hala ama beni görsün hemen susar. Odada tek kaldığı zaman ağlar ama biri olduğu zaman oynar kendi kendine daha çok küçük sizinki normal yani ☺️