kucukprensinannesi Umutluluk ya hiç biberonla vermiceksin kaşıkla yada kaşık biberonla vericeksin yada anne memesine en yakın biberonu seçiceksin önce memeyi teklif ediceksin her seferinde ilkinde almadı diye pes etmiceksin farklk pozisyonlarda deneyeceksin
Rose1221 Umutluluk meme reddi var ve biberon da almıyor. Acaba avent mi kullanıyorsunuz ve ucunda kaç no emzik var. Ben 1 no emzik var diye istemiyor diye düşünüyorum
Umutluluk kucukprensinannesi avent anne gögüsüne yakın biberon vermiştim zaten ama ona bile alıştı . Kaşık biberonla verdim bugün bakalım ne olacak 🙃
Syhbyz Bizimde Sezeryandan sonra süt gelmedi ilk biberonla verdikleri için öyle oldu sonra cocuk doktoru -Emzirme Destekleyici Sistem- önerdi Çok üzülüyordum hiç tutmassa diye ama bir günde alıştı internetten bakabilirsiniz onun sayesinde oldu bizim