Pnarferah çok güzel 2 çocuklu olmak ama çok zor bir yandan 2 sinin isteklerine yetişmek dışarıya çıkınca ayrı bir muamma zaten ne olacağını kestiremiyorsun parka gidiyorsun büyük kosturmaca yollara atlama bu defa minigi bırakıp büyüğün peşinden koşmak ayrı bir hengame zorluk sabahtan yatana kadar kendimi çiğnenmiş pestil gibi hissediyorum.